SALÓ ANIMALADDA
Els propers 23, 24 i 25 d’octubre de 2009 es celebrarà V Saló pel benestar i la defensa de l’animal abandonat
“Animaladda”, organitzat per l’associació defensa drets animals (ADDA) al Palau Sant Jordi (Sala Barcelona, 92) de Barcelona.
El CAAC de Barcelona estarà present amb un estand i amb animals per a la seva adopció.
El saló “Animaladda” és una bona oportunitat per a adoptar animals i trobar una família i una nova llar.
Durant aquests tres dies necessitarem disposar de diversos voluntaris i voluntàries per a passejar els animals del CAAC, per a fer passarel·la de gossos i gats i per a donar a conèixer el programa de voluntariat.
..................................................................................
Quién sabe, con un poco de suerte hasta le encontramos una casa en condiciones a alguna de las mascotas del CAAC antes de que llegue lo peor del invierno. Seamos optimistas...









