lunes, 3 de mayo de 2010

La Síndica de greuges de la Ciutat demana que li diguem que passa al CAAC


Assumpció Vilà Planas, nova Síndica de Greuges de Barcelona. Assumpció Vilà és la nova Síndica de Greuges de Barcelona en substitució de Pilar Malla, que el passat mes de novembre va finalitzar el seu mandat.
La nova síndica ha estat nomenada en el Plenari del Consell Municipal de divendres 30 d’abril a proposta de l’alcalde, Jordi Hereu, i el seu mandat s’allargarà durant cinc anys. Barcelona, 30 d’abril de 2010.

Síndica de Greuges de Barcelona

Ronda de Sant Pau 45, Barcelona 08015
Tel. 93 413 29 00
Fax: 93 413 29 10
Correu electrònic:
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Horari d'atenció
Matins: de dilluns a divendres, de 9.30 a 13.30 h
Tardes:de dilluns a dijous, de 16.00 a 18.00 hi hores concertades
Horari d'estiu:Tots els matins de 9:00 a 14:00. i hores concertades
Bus 37, 120, 121, 20, 24, 64, 91
Metro L2 Sant Antoni L3 Poble sec

¿Quién puede presentar una queja?
Puede presentar una queja cualquier persona física o jurídica que considere que la Administración impide o dificulta el ejercicio legítimo de los derechos constitucionales. La Síndica de Greuges supervisa si los órganos y los servicios del Ayuntamiento han actuado correctamente, o bien si han cometido algún error o arbitrariedad.
Se puede presentar una queja después de haber reclamado en el órgano o servicio implicado y no haber obtenido respuesta o solución. También, cuando se considere que la respuesta no tiene una motivación suficiente, o bien se ha cometido un error o arbitrariedad en la aplicación de las normas legales.


Tan sencillo como dar los datos personales, exponer los hechos, la queja que se formula, la fecha precedida de Barcelona a y la firma. Se puede enviar por correo postal, por mail, personalmente y están obligados a contestar. Como la nueva síndica es experta en voluntariado esperemos que sea más sensible y operativa que la anterior.